کنگره برای میهمانان کنگره است یا خانواده شهیدان؟!

نظر کاربران

« ... در مورد این که هر شهید یک سهمیه برای دعوت دارد، یعنی یا پدر یا مادر... و در عوض شش هزار میهمان از خارج استان می آیند هم بنویس!»

چه بنویسم؟ برای که بنویسم؟!

یعنی برگزار کنندگان کنگره سومین شهید محراب، سرداران و 4000 شهید استان، با اینهمه هزینه و تبلیغات گسترده در سطح شهر، خانواده شهداء( پدر، مادر، فرزند، خواهر و برادر شهید) جانبازان، آزادگان، ایثارگران را به کنگره دعوت نکرده و راه نخواهند داد؟! و اگر قرار باشد که خانواده 4000 شهید استان در کنگره شرکت کنند، دیگر جایی برای میهمانان خارج از استان خواهد بود؟

و اما نسل سوم، نسلی که جنگ را ندیده و با حقایق گذشته انقلاب و جنگ آشنا نیست، نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان، در این کنگره چه جایگاهی خواهند داشت؟ آیا آنان نیز به کنگره شهیدان دعوت شده اند؟

باشد که مسئولین برگزاری کنگره، فکر تمام جوانب امر را کرده، و پیامد، آمدن و نیامدن خانواده شهداء را به کنگره سنجیده باشند، و امید آنکه مسئولان و مدیران شهر و استان، به احترام خون شهداء و خانواده شهداء در کنگره بایستند، تا خانواده شهیدان بنشینند.

شهیدان زنده اند. بیدارند. می بینند. می فهمند. پس مواظب باشیم، مبادا دل فرزند شهیدی بشکند. مبادا مادر شهیدی بر مزار شهیدش گلایه کند. مبادا پدر شهیدی در تنهایی اشک بریزد. مبادا خواهر شهیدی احساس غربت کند. مبادا برادر شهیدی پشتش را خالی ببیند. مبادا نام شهید، بهانه نام و نان شود!

مسئولیت امروز مدیران و مسئولان و برگزار کنندگان کنگره شهیدان بسیار سنگین است، و هر کسی قادر نیست که با هر توان، بدون از خود گذشتگی، در شرایط کنونی، این بار سنگین وظیفه و تکلیف را تحمل کند، پس ای به وظیفه عمل کنندگان، اجرتان با خدای شهیدان!

مطالب ديگر شوق دات كام

 چه بنویسم؟ برای که بنویسم؟!

 چه کسی سنگر صنایع و معادن یزد صنعتی را فتح خواهد کرد؟

 سومین شهید محراب و شهید دکتر سید رضا پاکنژاد و سرداران جبهه حماسه و مقاومت، با 4000 شاهد همراه، به بازماندگان خیره مانده، نگاه می کنند.

 بوی رنگ، بوی جنگ را پاک می کند؟

 من در اینجا، بدنبال کسی می گردم!

 

چندتومان نقدینگی مردم استان یزد صرف خرید فیش تلفن همراه شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا